Sova nästa

Nu har man precis kommit hem från krogen, tro det eller ej jag gick ut nykter. På krogen var det sådär kul det var allt för mkt folk för att man skulle kunna ha roligt, blir bara så irriterad när man som nykter ständigt behöver knö. Man borde ha väldigt mycket bättre tålamod när man är onykter asså. Aja kvällen för övrigt var underbart trevlig. Kul att umgås med alla gamla klasskompisar igen som man under skolåren stod väldigt nära vilket vi gör nu också givetvis men man ses inte lika ofta tyvärr. Vi var hos Malin före och fira henne och stina det var mycket trevligt, tackar så jätte mycket för en rolig kväll. Man kan faktiskt ha roligt nyktert också det har jag kommit fram till nu, så hittills var det gäller att vara snäll mot min kropp och inte supa för ofta tycker jag att ja skött riktigt bra hittills. Bra där Marie!!!

Sen så vann ju Norge årets melodifestival det var ju bra. Självklart hade ja hellst sett att Sverige vann givetvis, men Norge är ju vårt grannland och jag är 1/4 dels norsk så jag är jätte nöjd med årets vinnare.

Nä, om man skulle tänka på refrängen. Skall tvätta av mig mitt smink och bädda ner mig i mina mjuka varma säng. Så underbart att ännu en dag, en SÖNDAG dessutom få vakna upp utan att vara bakis och må bra hela dagen. UNDERBART! Nu ska jag och Molly (hunden) krypa ner.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0