Söndag!

Nästan veckans bästa dag btw. Idag blev det ytterligare en tårtbit då min andre bror fyller år idag så han kom och överraska oss med tårta då vi ej kunde åka till han och fira pga att hans flickvän är sjuk. I veckan blir det mycket träning för min del ja, kan börja med en långpromenad ikväll redan.

Idag sov jag till 13.40, inte illa. Var skönt dock att vakna och inte behöva vara bakis men nu har ju redan halva dagen gått vilket är väldigt tråkigt. Skulle först gå ut till pickesjön med Emelie och blizz men jag sov ju när dom ringde mig så de gick utan mig. Så blir det när man sover bort dagen, så nu tänkte jag att jag skulle städa mitt rum vilket verkligen kan behövas sen kan man ta lite pauser då och då och läsa skvallertidningar. Städa rummet är något jag verkligen, verkligen måste göra så får se till och få det gjort.

Ikväll går juh Déjà vu på tv, den filmen är väldigt bra så den skall jag se på iaf. Vill gärna gå på uppföljaren av Déjà vu också änglar och demoner tror den kommer vara jätte bra då ja älskar sånna filmer. Om någon vill gå så säg till, jag är på!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0