Regnig dag och mörk dag

idag har jag som i vanlig ordning vart ute och gått med Emelie och hundarna, idag kändes promenaden huuur lång som hellst ändå har vi gått den förr.

Just nu sitter jag och äter, sallad blandat med köttfärs med fetaost i och lite annat gott. Jätte gott faktiskt, det smakar som taco. Var och kolla om mitt paket hade kommit från nelly, men icke då. Ska åka dit senare och kolla också för de hade inte fått all leverans idag ännu. Hoppas de kommer för vill juh ha på mig det ikväll. Annars får jag ta något plagg i gaderoben, ingen big deal ändå egentligen eftersom jag bara ska ut en sväng nyktert och kika. Emelie och Sanna ska också vara nyktra. Sanna går på penicilin och Emelie har tappat suget som jag.

Så först jobb till 20, sen kolla om mitt paket kommit sen till Emelie och piffa upp sig lite!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0