Mitt första blogginlägg

Tro det eller ej, igår tog jag faktiskt beslutet att starta mig en egen blogg. Eftersom jag själv OFTA hoppar runt bland olika bloggar och bara älskar det, tänkte jag ge mig en chans att blogga själv. Får se vad som händer framöver om jag blir en seriös bloggare eller om jag märker att det inte alls är min grej och tar bort den. Får se, Får se! För närvarande sitter jag på arbetet och märker att jag är väldigt, väldigt oerfaren när det gäller att blogga. Tur att Ellinor har blogg också så att hon kan hjälpa mig, hon är faktiskt den första som vet att jag har skaffat en blogg. 

Idag jobbar jag bara till 13.15, väldigt skönt. Efter det tänkte jag cykla hem och lägga mig i min säng och fortsätta att designa min blogg vilket ja tycker är väldigt kul, bara jag kommer på hur man gör!  

Förövrigt, jobbet är som vanligt långtråkigt och enformigt! Vore det inte för mina goa kollegor hade det inte vart lika kul och gå till jobbet. Som tur är så ringer det typ ingenting idag har bara tagit 15 samtal sen 07.00.
Längtar till den dagen då jag hittat mitt dröm jobb, som verkligen känns roligt och som man inte får ångest av på morgonen när man vaknar.

Fick precis förfrågning om att kompa hem, vill men får samtidigt lite ångest då det ändå är 4 timmar kvar att jobba så det är ju endel i pengar. Tror jag bestämmer mig för att stanna lite till iaf. Emelie kommer ju snart också, så då blir dagen lite roligare iaf.

Nu har jag rast, och den vill jag INTE tillbringa vid datorn.
Läääääär skriva mer sedan, när jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0