Kväll igen

Såå, då ligger man i sin säng igen har precis ätit lite havregrynsgröt till kvällsmat. Var ute på en långpromenad med Emelie och Emma och hundarna. Så kände att ja behövde lite näring i mig innan jag ska lägga mig. Så otroligt skönt att gå ute i naturen nu så här års. Man fylls med massa mysstämningar i kroppen tycker jag, ah jag gillar det. Roligare och gå fler än ensam.

Känner mig så otroligt duktig, första torsdagen på väldigt lääääääänge som jag inte går ut. Vid denna tidpunkten på torsdagar brukar jag vara i full gång och laddad för att traska ner till xoy och svira. Sååå otroligt skönt och få vakna upp i morgon utan att känna sig bakfull vilket kan va något av det värsta som finns. Är lixom inget som lockar mig för att gå ut nu känns det som, goare att slappa med vänner och få vakna upp och inte vara bakis. Uscha är verkligen trött på att vara bakis. Är nog inne lite i "har ingen lust att festa" perioden, känner att jag vill vara snäll mot min kropp ist och varva ner ett tag nu fram över. Får se hur länge detta varar.

Dags att lägga sig nu kanske, börjar jobba 06.45 imorgon och tänkte ringa Roy och prata lite först. Var ett tag sedan jag pratade med honom nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0