Jobbat klart

Nu är jag äntligen hemma efter jobbet och kan njuta av helgen! Är så sjuuuuukt glad för fick reda på idag att ja kommer få lön i maj ändå. Jag har ju vart tjänsteledig i 2 månader då jag var i Thailand och började jobba igen den 2 maj, så hade hört att jag inte skulle få min lön då innan den 25 juni. Så var inte fallet, som tur är! Inte behöver jag gå som en fattiglapp i juni inte. WIIIEEEHOOOO! Detta var verkligen en god nyhet må jag säga.

Det är dessutom väldigt fint väder idag, vilket får en på ännu bättre humör så just nu sitter jag på altanen och tänkte lägga mig och sola lite. Skall åka och handla sedan åt mamma som jag lovat sen kl 18 ska jag ju på kalas. Detta blir nog en härligt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0