Jobbar

Sååå tråkigt att jobba så det är inte sant, det är 35 min kvar och det känns som en evighet. Har inte ork till något nu mera, behöver lite krydda i livet som gör det roligare! Borååås boråååås, va händer här lixom? Led in mig på ett bananskal som gör vardagen rolig!!

Jobbat hela helgen, var på 30års fest i lör hos min bror i tranemo jag och sanna! det var trevligt, gratis dricka smakar goare då säger dom! Var sådär kul att gå upp och jobba igår kan ja säga.

Nu slutar jag snart, ska åka och handla åt mamma med Sanna!

Fick löön idag wiiehooo

väldigt luddigt inlägg detta, men som sagt jag har verkligen ingen ORK!

Kommentarer
Postat av: Erika Olsson

Det var inte igår du bloggade nu, du som tyckte det var så kul :)

2009-06-09 @ 12:44:02
URL: http://erikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0