Jäkla skitväder

Idag är det en regnig och trist dag. Vart ute med hunden precis vid pickesjön var alldeles dyngsur när man kom hem. Nu ska jag snart upp till stallet och rida Pim Pim, igår red jag Tyra och det gick bra. Så nu blir de till att mocka skit, göra mat till hästarna och sedan rida en sväng, sen måste jag skynda mig hem för att ja börjar jobba kl 16. Stressig dag men det är väl då dom går som snabbast.

Imorgon är det fest för min bror och jag har fort inte fått mina grejer från Nelly, hoppas jag får någon avi idag iaf vore kul om jag fick det idag så jag kan ha på mig det imorgon.

Annars blir det bara en lugn dag idag, jobbar till 20 sen ska ja bara åka hem och lata mig, lägga mig tidigt då ja börjar jobba i morgon kl 9. Uschaa, men men thats life!

Nu ska jag dricka upp mitt goda te och vänta på att Emelie ringer mig så vi kan åka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0