Idag gick det bättre.

Idag var Molly mycket duktigare, kanske för att vi gick på ett nytt område så hon inte känner sig lika trygg vad vet jag. Hon var inte ens i närheten av att springa i väg, som sagt det händer bara någon gång i bland men ändå. Så Molly var jätte dutkig idag.

Nu vet jag inte ritkigt vad jag ska hitta på kl är snart 13.00 och jag börjar jobba 16.00. Skulle egentligen ta en fika på stan med Johanna, men vi sköt upp det. Tråååkigt!

Fått reda på att vi inte har någon sovplats i sthlm så det verkar skita sig åxå, men han visste kanske en lägenhet som vi kunde bo i så vi håller tummarna på det och på att jag får bytt mina tider den helgen så jag kan åka med. en tripp till sthlm är precis va man behöver just nu.

Igår beställde jag ett par skor och en klänning från Nelly som jag får snart, hoppas dom passar och är lika fina på som på bild. Hoppas jag får dom tills imon så jag kan ha dom när jag går ut. Skall vara nykter i morgon åxå eventuellt för hade ju kul sist och ska även dricka på lör på min brors 30 års fest, dricka en gång i veckan är mer än väl.

Pratade precis med Sanna om USA vi ska ju åka dit ihop sedan när vi sparat ihop pengar. Jag längtar så otroligt mkt redan nu, L.A framför allt ser jag fram emot. Har dock hört att det är rätt slummigt i större delen av Hollywood så man ska inte ha allt för höga förväntningar. Men bara att ha varit där är en upplevelse i sig tycker jag. Vi ska väl planera nu snart om när vi ska åka och hur länge vi tänkt vara borta. Jag hade gärna velat åka till las vegas, new york och miami också det hade vart något. Lååång tid kvar men jag SKA ändå åka dit så har något och se fram emot vilket jag älskar.

well well, nu skall jag njuta av tiden som är kvar innan jag börjar jobba!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart snart snart ska vi komma iväg till vårt kära USA, resa runt och leva livet babe! I cant wait..

2009-05-21 @ 23:07:56
Postat av: Marie

hihi wohoo, pirrar i min mage när jag läser det :) snaaaart är vi däär

2009-05-21 @ 23:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0