Hemma igen

Då va man hemma från kalaset. Det var trevligt och mysigt att träffa hela familjen, eller ah nästan hela iaf. Jag fick tillslut min smörgåstårta med räkor, ost, skinka och ägg. JÄÄÄTTEEE GOOOOD!  Nu är det inte lång tid kvar heller tills jag ska bli faster bara 4 veckor, fick se lillans säng och lite kläder och smått och gott sååå sööta. Hon kommer bli bortskämd den lilla sötnosen. Ja, 'hon' vi vet vad det blir för kön. Ser verkligen fram emot det, kul med en till tjej i familjen eftersom jag är ensam tjej med alla mina bröder så det ska bli fruktansvärt kul.

Börjar bli riktigt trött nu faktiskt så ska nog lägga mig rätt så snart ska ju upp och jobba i morgon igen kl 09.00-14.00 sen är det kalas igen på kvällen hos ett par vänner, Stina och Malin som fyllt år. Skall dock vara nykter men det skall bli kul och träffa alla.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0