Fick inget gjort

Städa var det jag skulle göra, men klart jag fastnade i mina skvallertidningar så blev inte så mycket gjort. Får dessvärre skjuta upp det till någon dag i veckan ist. Min promenad som jag verkligen behövde efter allt tårtätande blev av iaf. Jag och Emelie gick ute i Tosseryd och runt en sjö, det tog ca 2 tim så det kändes väldigt skönt. Efter det åkte jag till Ia och kollade på déjà vu, blev så besviken. Jag har sett den filmen såååå många gånger men på något konstigt sätt fick jag för mig att det var da vinci koden som skulle gå ikväll. Så när vi väl satte på Tv:n blev jag väldigt besviken eftersom jag hela dagen sett fram emot att se da vinci koden, har visserligen redan sett den men ändå. 

Om två veckor bär det för hopningsvis iväg till sthlm om allt löser sig med sovplats osv. Hoppas verkligen det för sthlm är bara sååå underbart! Skulle först inte hängt med eftersom jag inte trodde jag skulle få någon lön men nu när jag får det så råder det absolut ingen tvekan om det. Kommer bli riktigt nice om vi kommer iväg vill jag lova.

Då är det snart måndag igen, och en ny vecka framför mig. Trevligt trevligt! Jag jobber bara mån-ons 16-20 ledig tor och jobbar fre 16-20 så ska inte direkt klaga. Nu skall jag bara läsa några bloggar innan jag ska sova!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0