En lång tid

Det blev trots allt att jag kompa ifrån jobbet ändå, fast bara 1 timma. Har i stort sätt suttit här sedan dess och designat min blogg. Inte riktigt klar ännu, ska ändra bilderna ovan till mina egna osv. Men erkänn sidan ser mkt finare ut nu iaf? Nu är jag så trött och irriterad efter timmarna framför datorn. Är endel som inte blir som jag vill och som jag tänkt mig och som jag inte förstår, så tänkte jag skulle fråga Ramona imorgon på jobbet hon verkade väldigt duktig på detta.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på senaste plattan med Beyoncé. För er som inte vet så är hon min absolut största idol. Skulle inprincip göra ALLT för att byta mitt liv mot hennes. Har i många år gillat henne, har vart på hennes konsert två gånger. Första gången 2007 och andra gången i måndags. Fick det i födelsedagspresent av Sanna, Emelie och Nathalie. Tackar er så jätte mycket för det, var årets bästa present. Inte konstigt att konserten fick 5 plus från aftonbladet för den var helt sjukt, kände mig som en liten unge på julafton. Hon är bara heeeeelt otrolig så begåvad och väldigt attraktiv också. Jag hade helt ärligt kunnat döda för hennes röst. Det enda som var lite tråkigt var att dom äldre låtarna som hon sjöng på konserten 2007 uppträdde hon och sjöng på precis samma sätt, lite kunde dom ändrat där tycker jag. Dom Nya låtarna var skiiiit bra. Min absolut favorit nu är denna, kan det finnas någon finare låt? Har ett videoklipp från i måndags med låten vet inte om det går att ladda upp videoklipp här. Om inte annars finns den på Facebook. Ska höra med någon imon angående om man kan lägga upp videoklipp. ah, nää ska väl kanske sluta dagdrömma nu kommer aldrig bli Beyonce ändå! Men visst vore det en dröm, men alla drömmer väl om ett sådant liv?

Nu är klockan bara 16,14 Emelie slutar 18.45 är tänkt att vi skall gå ut med hundarna då. Tiden går rätt sakta när man inte får något gjort. Hade iof tänkt åka upp till slättäng och kolla hoppträning kl 18, det är alltid kul att se på.

Nää nu ska ja se till och hitta på något vettigt, här kan man inte ligga hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0