Dagen efter

Jaa det blev ju charter igår iaf, hade faktiskt väldigt roligt! Emelie mådde dock lite dåligt så hon kalva en hel del. Träffa många roliga människor ute igår, bland annat Hannis som jag inte träffat på ett tag nu tyvärr de får vi ta tag i Miss you. Förfesten var hos Nathalie där rökte vi vatten pipa dock den äckligaste jag någonsin rökt, den var så dammig alltså det damma i halsen och så fick man lätt hosta. Någon amatör som tände på den kan ja gissa. Så kvällen igår var väldigt lyckad.

I morses dock fyyy satan va dåligt jag mådde. Jag och Emelie hade bara ätit lite sallad innan vi drack igår och det märktes vill jag lova. Jag vaknade och kallsvettades, otroligt mycket svettades jag var äckligt faktiskt. Euh va ofräsh jag låter nu. Gött var det inte så Sanna sa till mig att köpa choklad att jag måste få socker i mig så jag gick och gjorde det sen gick jag hem till Emelie och sov lite till. Vaknade kl 14.15 sen åkte jag hem och shoppade med mamsen. Hon hitta mycket fint en jacka bland annat och lite tunikor mfl. Hon förtjänar det bästa.

Så nu ligger jag i min underbara säng och väntar på att maten skall bli klar, blir grillat idag mums. Sen ska jag åka upp till stallet och rida är ju hästvakt nu i 4 dagar till på söndag åt ia jag och Emelie. Så det skall bli kul, jobbigt med träningsvärk bara. Sen blir det kanske lite film med chicksen.

En otroligt lugn och gooo dag idag kan ja medge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0