Äntligen fredag!

Ja, då var det äntligen helg! Fast jobbar i morgon också men bara 5 timmar så det går fort. Snart ska jag iväg på kalas till min bror, har precis duschat har ingen aning om vad jag ska ha på mig det är alltid lika jobbigt! Något som är säkert är att min smoothie (som jag precis gjort) är alltid lika god, den sviken mig aldrig! Min smoothie består av vanilj yoghurt, frysta blåbär och banan. Ni borde testa jätte gott och nyttigt också.

om 1 timma och 15 minuter ska jag vara hos mig bror, och här ligger jag i badrock och handduken kvar på huvudet. Bra där Marie alltid ute i god tid. Nu ska jag gå och kolla vad ja ska ha på mig.

oh, längtar något fruktansvärt efter smörgåstårtan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0